Aysenur348f ben normalde hep firinda mayaliyordum ama ogun sanirim isisi biraz soguktu oyuzden tutmadi bende kurtarmak icin bi yontem gordum onu denedim ve tuttu dokmek zorunda kalmadim cunku yenilcek gibi degildi gercekten :) hani yogurt mayalayipta yogurdu tutmayan olursa diye bu teknigi paylasmak istedim