Oykummmmm 35 günlük olduk ama sezeryan yerimin tam ortasinda 3 4 cmlik bi yerde sarı akıntı geliyo sizinde oldu mu hanimlar. Doktorum tülbent yada pecete koy kuru kalsın demisti. Peceteden o sarı akıntı hic eksik olmadi
zeynep_zulalin_annesi54 Oykummmmm antibiyotik kullanmaniz lazim enfeksiyon olabilir Allah korusun benimde oldu kuruyana kadar pansuman yaptk ve antibiyotik hapla gecmeyince igne oldum
Hyekta Oykummmmm bendede olmadı cnm iltihap olabilir çok mu yoruyorsun kendini ağır bişi filan mı kaldırdın acaba
Oykummmmm Alpcan gittim 10. Gun gayet iyi ilerliyo bidaha gelmene gerek yok dedi gitmedim bidaha gecer dedim ama gecmedi
Oykummmmm zeynep_zulalin_annesi54 hadi ya.. bana da vitamin ve antibiyotik verdi antiniyotik bitti 10. Gun kontrole gittim gayet iyi bidaha gelmene herek yok demisti gitmedim bidaha. Bi gostersem iyi olcak aslinda
Oykummmmm Hyekta bebegimi kaldiriyorum ana kucagiyla beraber. Baska bisey kaldirmiyorum ama tekim yoruluyom bebek ve ev yoruyo gercekten
Meryemmtemev Oykummmmm benimde oldu sütekli kapalı oldugu için ben devamlı temiz kapukla sildim pecete filan kpydum gecti
Karakuzu Oykummmmm benim oldu canım hemde 2 ay boyunca bazı sebeplerden doktora gidememiştim ,gittiğimde bana bi krem verdi onun sayesinde geçti çok şükür sende ihmal etme
Rainnn Oykummmmm Olmadı ama sürekli kuru tutmaya çalışın kontrolede gitmenizde fayda var belliki intihaplanmış 🙅🏻♀️
Cesurefe Bende de olmuştu bazen hafif kanli ama cogunlukla sarı akinti seklinde gelirdi.biraz fazla hareket etmekten dinlenememekten😔Üzerine steril gazli bez rulo yapip koyuyordum ya da temiz pecete.
Cesurefe Bende de olmuştu bazen hafif kanli ama cogunlukla sarı akinti seklinde gelirdi.biraz fazla hareket etmekten dinlenememekten😔Üzerine steril gazli bez rulo yapip koyuyordum ya da temiz pecete.