Merhaba herkese, bebeğim 3 ay 5 günlük. Benim 1 ay önce ise dönmem gerekiyordu mecbur döndüm, bebeğime annem bakıyor. Ancak öyle emiyor ki veya sütüm az bilmiyorum, asla yedek süt cıkarsmıyorum. Süt stoğım bitti. Son 1 haftadır hep izinler vs hic ise gidemedim. Artık çok çaresizim en az 3 ögün mama sağmam gerekiyor ama olmuyor
9 ile 4 arası calısıyorum. Sizce ne yapmalıyım sadece 1 ögün mama versem dünyanın sonu mu bu? Canım cok sıkıldı