Kızlar merhaba 1 hafta öncesinde bir sabah uyandım kızımın kulak memesinin biraz altında fındık büyüklüğünde şişlik var ve bu iki tarafında da vardı neyse ateşinin çıktığı da fark ettim ve hemen acile götürdüm. Doktor eliyle muayene etti,boğazlarına baktı ve boğaz enfeksiyonu dedi ve USG istedi sonuç çıktığında ise şöyle bir açıklama yaptı boğaz enfeksiyonu geçiren bir çok bebekte lenf bezi şişliği gözlemleriz dedi fakat 2 cm e kadar normal karşılıyoruz bebeğinizin 2 cm’den büyük dedi (kaç cm dediğini hatırlamıyorum ) normalde hemotolojiye yönlendiriyoruz ama suprax antibiyotik yazacağım bunu 1 hafta kullanın sonra kontrole getirin dedi ve kan tahlili istedi çok şükür kan tahlilimiz temiz çıktı.. bugün 6. Günümüz ve görünürde şişlik yok sadece elleyince sol tarafında ele geliyor ama küçülmüş.. yarın ise kontrole götüreceğim.. başınıza böyle birşey geldimi tecrübeleriniz nelerdir korkmalımıyımmm