Kızlar ek gıda için silikon tabak almıştım koku yaptı sanırım makineye attıktan sonra oldu üzerinde atılabilir diyordu neyse böyle olup hala kullanan var mı yoksa çöpe mi atmalıyım biraz kullandım ama üçüm rahat etmiyor kokusuna ben bile dayanamıyorum gitti param çöpe valla hem çok pahalı hemde kötü 😒