Bebeğim mamayla besliyorum 3 buçuk aylık.nerdeyse 15 gündür mamayı içmek istemiyor kırk takla atıyorum içirmek için.90 CC mamayı nerdeyse 1 saatte içiyor.mamayi değiştirdik belki mamayı sevmiyor diye onda da aynısını yaptı.resmen bebeğim aç duruyor.onerisi olan varsa sevinirim