Merhaba güzel anneler. Bebeğim 3 ay 12 günlük oldu başlarda bi kaç kez biberon verdim sarılıktan dolayı gögsümü almadığı için biberonla emzirdim.ama şuan bebegim naptıysam biberon almıyor işe başlıyacagım yada bazen işim oluyor bebegimi bırakmak zorunda kalıyorum ama biberon tutmadığı için bırakamıyorum. Varmı bi tavsiyesi olab bebeğime biberon nasıl tutturabilirim