Kızlar iyi akşamlar ilk sınavdan heycandan kaldım bildiğiniz elim ayağım birbirine girdi ne parkı görebildim ne bişey başladığı gibi bitti heycan ve panikten şeride dönüş yapamadım ve bıraktılar. Şimdi Cumartesi 2. Sınavıma giricem bu sefer sakinleştirici diderel hap kullanmayı düşünüyorum bu ilacı kullanıp işe yarayan var mı veya 2. Sınavda heycanını yenip geçebilen önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻