ceyda-beliz merhaba kızlar dün kizim 18 aylık aşı si oldu ama sag kolunda sislik var baya bide kızarıklık var kasıyor sürekli orayı sıkıntı olur mu acaba boyle bindur yasayan var mı neden bukadar kızarıp sismis olabilir https://imgyukle.com/i/RWSZE0
elif_2021 ceyda-beliz benim bebeğimde aynı oldu hemşireye sonrmustum kolanyali pamukla ovmami söyledi iki güne geçti ama siz yinede sorun Kendi hemsirenize