Ayse007 hepimiz için boron kullanıyorum kesinlikle cok hatta aşırı memnunum.
Unutmadan renkliler 40
Beyazlar enaz 60 derece de yikanmali yoksa icindeki maddeler aktif olmuyomus.
Eski sandığım seyleri bile yeni hale getiriyo sanki parliyo çamaşırlardan gözümü alamıyorum bir de cok dolduruyorum👍🏻