Merveee34 Kızlar yarın kart çıkarmak istiyorum .Neler gerekli ? Daha önce bu kartı çıkaranlardan bilgi alabilir miyim ? 🥰
bjkbb Merveee34 bayidenmi cikartcaksınız kimlikle fotoğraf almışlardı benden birde 10 lira ödemiştim ama şimdi ne kadar alıyorlar bilmiyorum
161121 Merveee34 onlıne olarak başvurdum 45₺ ödedim adres getirdiler resim gerekiyor sadece , yada en yakın beyaz masadan 10 dk veriyorlarmış ibb uygulamasından bakabilirsin ben yeni aldım ama hiç kullanmadım daha
Prensprensesannesiiii Merveee34 fotoğraf kimlik ve 10 TL para almıştı eğer adınıza başka kart varsa 20 TL diye biliyorum yanlış olmasın
Sifakusu Internetten başvuru yapıp Ümraniye’den almıştım sonra bi hata yüzünden kartım kullanım dışı olmuş aynı gün gidip Pendik’ten yenisini aldım 35 liraya sdece foto sordu yoksa çekeriz dedi orda çekti hemen 3 dk sürdü hepsi