Tazeanne32 weeeell kullanıyorum kamerasız dijital ekranlı 230 tl gibi bi rakama almıştım bebk ünitesi sürekli prizde kalıyor pilli değil anne ünitesi şarjı 1 gün hemen hemen gidiyor sürekli açık durursa oda eğer açık durmazsa 2 günde gittiği oluyor ses kalitesi odanın sıcaklığı göstergesi falan var ben çok memnunum