AnnaKurt elcn4139 Gündüz sıcak oluyor ev ama bende genelde akşamları 28 29 da yakıyorum klimayı İzmir de
Minnakordek elcn4139 😂 bebe emziriliyor yada sallanıyor yada ağlıyor aceleyle yazılmış 😂 bizde soğuk ya Diyarbakır’da hala klima doğalgaz Allah ne verdiyse
Selma-aygun37 elcn4139 İstanbul’dayız sabahları kalkınca kapatıyorum akşam 7 de açıyorum kombiyi 45 derecede yakıyorum akşamları hâlâ soguk
elcn4139 Minnakordek 🤣🤣🤣ay valla öyle oluyor. Bırde burdakinler dalga geçiyor benle türkçe sözlük kullan diye. Napayı. Hep bebe tepemde yada uykusuz oluyorum gece giriyorum bebek uyanınca sallarken falan yanlış yzıyorum😀😀