Tarsen 15 aylık olacak bebeğim geceleri 3 4 defa kalkıp devam sütü içiyor ve bu acayip gaz yapıyor gazını çıkarınca rahatlayıp uykuya dalıyor cikarmazsa uyanıyor aynı durumda olup çare bulan var mı acaba
nur-nr_123 Tarsen gece beslenmesini bırakmanız lazım eğer bıraktığınız halde devam ederse bizim çünkü devm etti prebiyotik kullanıyoruz biz 27 aylık biz bırakalı çok oldu fakat akşm yediklerinden dolayı gaz sancısı çekiyordu
Kuzucuklar12 Tarsen gece beslenmesi artık olmaması gerekli uykuya geçiş için kullanıyor mamayı uyumayı öğretin yada uyku eğitimi biz uyku eğitimi ile cozduk
Gamze0707 nur-nr_123 prebiyotik ise yarıyor mu siz ne kullaniyorsunuz acaba ve ne kadar kullandınız ve kaç aylikken başladınız benim bebeğim de çok gazlı ve gecmiyo gece emmesi çok yok ama çok uyaniyo gazdan emereknyatiriyofum
nur-nr_123 Gamze0707 cnm doktor verdi bize sizinki kaç aylık çok şükür işe yaradı ev yoğurdu ve kefirde verin dedi doktor başlayalı 1.5 ay oluyordur
nur-nr_123 Gamze0707 kuzum bizimki büyük sen bir doktora git cnm ne der bilemem bizim o zmnlarda gece bi anda uyanma oluyordu çığlıklarla ama anlamadım bn ara ara olmuştu
nur-nr_123 Gamze0707 haklısın cnm zor valla bide bizimki desteksiz uyuyordu cnm deliksiz uyuması lazımkken gazdn uyabırdı ağlardı yavrum seni iyi anlıyorum