Ben bugün doğru bildiğim ama yanlış olan yeni bisey öğrendim. Büyüklerimiz bebekleri gidiklama nefesleri kesilir derler ama, meğersem bebekleri gıdıklayinca kan basıncı arttığı için beynini daha aktif kullaniyormuş. Peki siz neler öğrendiniz hep beraber bilgilenelim🥰