Hayırlı akşamlar
Kızım 6 aylık 4.5 aylıkken alttaki 2 dişi çıktı çok zorlandık uyku düzenimiz hiç yok tetagil-jel vs bi çok şey denedim anlık kesti ama uzun sürmedi şimdi osanit aldım ama bu nasıl uygulayacagımı bilemedim araştırdım 2 saatte bir 2 top dilinin altına koyuyorum doğru mu yapıyorm bilmiyorum eli ağzından çıkmıyor salyası çok fazla akıyor kulagını da tutuyor ağrısı var sanırım ama 5 saatte birde calpol veriyorm çok yoruldum ısırmaya başladı canı yandıkça ısırıyor göğsüm kan topladı napıcamı bilmiyorum korkarak meme veriyorm nolur siz neler denediniz diş için bana bişeyler yazın allah rızası için 🙏😣