Kızlar bebeğim 12 günlük erkek altını açtığım an kendini parçalanıyor ağlamaktan doğdu günden beri aynı hastanede de aynıydı suyla yıkadım aynı ıslak mendil ile siliyorum aynı Allah korusun bişey olacak diye ödüm kopuyor başına gelen var mı je yapacağımı şaşırdım