Balim38 birde herşeyi doktordan bilmeye gerek yok biz 2400 gr doğduk sütüm de yetersizdi hastanede ilk gece hiç uyumadı ben annenim ya hissediyorum bu bebek aç dedim çok da güzel emiyordu annem dedi yok aç değil hemşireyi çağırdı o bile gazı var ondan sizin bebek çok emiyor dedi subhanallah kimse beni dinlemiyor deli oldum o gün sabaha kadar elimizde kaldı bebek en son bağırdım gidin biraz mama getirin diye hemşire getirdi hemen içti kuzum kesintisiz 3 saat uyudu biliyorum aç bu bebek karnı doyunca uyudu şu an 54 günlüğüz üstüne birde sarılık olduk doktora gittik 5 gün sonra dedi küveze alacağım izin vermedim aldım bebeğimi eve geldim hem emzirdim hem mama verdim besleme aralığını da sık tuttum onu da atlattık dediğim gibi ilk ayda 1500 gr aldı anneniz biz bazı şeyleri doktordan ebeden hemşireden daha iyi biliriz bence Allah o gücü hissi içime koymuş bizim buna inanın ve bebeğinizi böyle büyütün burda mama vermeli miyim sütüm yetersiz mi diye soranlara kızıyorum etraf ne der diye takılmayın bebek sizin bebeğiniz gece gündüz siz bakıyorsunuz ona nasıl mutlu büyüyecekse öyle büyütün şurda emeceği yaş aralığı ne kadar Allah aşkına bu dönemleri zehir etmeyin kendinize birdaha bebek olarak kalmayacaklar tadını Çıkarın 3 çocuğumu da meme+mama ile büyüttüm maşallahları var kusura bakmayın uzun oldu biraz 🌸