kitapkokusu_ Kızım 2 yasında 2 gece emziksiz uyuttum niloyayı verdim sarıldı uyudu memeyi böcekler almıs dedim ölece uyudu simdi biraz hasta burnu tıkalı ağladı inat etti verdim bende hasta diye mi bmyle yaptı düzelir mi acaba çok sevinmiştim bırakıyo diye😞
3MelekAnnesi3 kitapkokusu_ 25 aylık bizde yeni bıraktık 4.gecemiz olcak bugun ucunu kestim köpekler yemiş oglum dedim oda tekrarladı istedikçe aynı emzigi verdim baktı attı öyle aglarsa dahi vermedim dün ve bugun hiç istemedi cok Sükür
izmirlokma kitapkokusu_ benim oglum da cok duskundu emziksiz uyumazdi disleri cikinca emzigi parcaladi 2 emzik vardi otekini de parcaladi ilk gece uyumakfa zorlandi sonra baktim uyudu ben de bir daha almadim da emzik vermedim de bu sekilde kendisi 1 gun icerisinde birakmis oldu cok sukur 🤲🏻 Kara kara dusunuyordum nasil biraktiricam diye
kitapkokusu_ Sin21 hasta burnu tıkalı uyutmak için sallıcakken agladı eaim de iyileşince bıraktır dedi
Sin21 kitapkokusu_ He bıraktırmaktan vazgeçtiniz yani anladım burnu tıkalıuken ememezdi oğlum ona sinirlenip ağlardı hep
kitapkokusu_ Sin21 emziği verdiğimde sustu uyudu hemen derdi emzik ama hasta diye ağlatamadım tekrer alısır diye korkuyorum
Sin21 3MelekAnnesi3 bizimki de kopardı emerken öyle bıraktık depresyona girdi yeni kendime geliyor 15 güm oldı 😂
Sin21 kitapkokusu_ uykuyla sınırlı kalsın ben geç bıraktırdım sağın solun lafıyla çok pişmanım yavruma da eziyet oldu
Sin21 kitapkokusu_ sabit birşey yok hep başka bir şeyle geliyor yatağa hep öyleydi emzikten sonra da aynı şekilde devam etti
kitapkokusu_ Sin21 ilerde daha çok bağlanır diye korkuyorum bizimkinden büyük sizinki peki gece uykudayken arıyormu emziğini düşürdüğü zaman
Sin21 kitapkokusu_ kesinlikle 2 yaş civarı bırakacaktık olmadı şimdi bıraktık artık şükür çok zorluydu ama hala geve kalkıp emzik arıyor sonra uyuyo geri aklına geliyor galiba olmadığı
kitapkokusu_ defnesmomm 2 gece hiç aramadı uyurken bu gece ağladı hastadır diye diyom bende bi yandan da iyileşince de aynı seyi yapar diye tedirginim
kitapkokusu_ izmirlokma bende öle kara kara düşünüyodum o kadar bağlı ki yastığa yattıgı gibi meme der 2 gecedir hiç vermedim o da hiç inatlaşmadı benle ama bu gece çok ağladı çok sevinmiştim ama umdugum kadar kolay olmıcak galiba😞