Aktkr Merhaba arkadaşlar kullanan var mı? Bizim bebek arabasınin üstteki koldan katlanma yapılmıyor şuan başına gelen var mı? Nasıl bişey yapmamız lazım?
Aktkr Snowglobe çok güzel rahattı yani taa ki bu olana kadar çözüm bulunamazsa memnun olamayacağım tabi çünkü daha çok olmamıştı alalı