Ben ne yapacağımı şaşırdım artık. Kaç tane doktora gittim kilo takibi verdi beslenmeye bakıp değerlendireceğiz diyorlar 15 gün boyunca. 15 gün bu çocuk böyle mi olacak ya. Sütüm yok mama veriyorum mama da değiştirdim zorla yiyor 5 -6 saatte 100 cc zorla yediriyorum hiç böyle değildi 1 haftadır bu şekilde ağlıyor da huzursuz acıkıyor anlayabiliyorum ama yemiyor. Normal de çok ağlayan bir bebek değil gaz sorunumuz neredeyse yok denilecek kadar. Belki başına gelen vardır sizlere sormak istiyorum. Su içiyor kimi doktor ver dedi kimi verme mamada zaten su var diyor. Hepsi ayrı bir şey dedi ne yapıcam bilmiyorum . İştah açıcı şurup verdi bugün onu deneyeceğim insallah çözüm buluruz. Zaten 1 buçuk ay erken doğdu. Şuan 5550 kilosu 1700 doğdu kilosu iyi gidiyor diyorlar ama anlayamadım neden yemediğini