Konu ile alakasız kusura bakmayın babam binden en TV almış 140 ekran voon diye bir marka 1saat önce aldı. Önceki TV şeri lg idi bunu açtık şimdi okadar kötü ki görüntü kalitesi bulanık gibi yani lg kullandığım için aşırı kalite farkı var bariz belli. Bunu iade Şansımız var mı iade etmek istiyoruz büm kapandı alırlar mı sorun çıkarırlar mı açıldı diye