Bilgisi olan lütfen yazabilir mi pco luyum ve son 1 haftadır sürekli karnım ağrıyor hatta arada sancı giriyor 5 - 10 sürüyor sancım doğum sancısının ilk başlarındaki hali gibi oluyor sağlık ocağına gittim doktora anlattım bir çok sebebten olabilir ağrı dedi kadın doğumuna anlat ve iç hastalıklara gitmemi önerdi ptesi zaten kadın doğum randevum var ama bu durum normal mi yaşayanlar oldu mu hiç