Tuba doktorun yanındayken aldığım notlara baktım; incir ve üzüme çok şekerli diye yasak yazmışım ama çilek, muz, portakal, kivi ve tropikal meyveler için sadece yasak demişim. Çilek gibi alerjen olabilir mi acaba? Sizin doktorunuz muz verdi mi? Doktorların da farklı görüşleri olabiliyor. Özellikle bu ek gıdalar konusunda farklı şeyler duyuyorum zaman zaman.