defnekokusu_ Merhabalar kızlar hastane muayenelerinin çok yükselmesinden dolayı bu ay bebeğimi devlet hastanesine götürmek durumundayım. Önerebileceğiniz iyi bi doktor var mı ondan randevu alsam