2 yasa kadar oğlumun doktoru da önermemisti 2 yasa kadar formül mama 3 yasa kadar çocuk sütü sonrasında normal süte geçtim.suan 15 aylık kızım formül mamaya devam onun doktoru da 2 yasa kadar hiçbir şekilde süt yok diye uyarıyor zaten kontrollerimizde