Merhabalar 11 aylık bebeğim,zaten doğduğundan beri hep huysuz ve ne istediği belli olmayan bir karakterde artık ona mecburen alıştık ama bu aralar aşırı bir huysuzlugu var sürekli babasını ve beni istiyo yan odaya gitsek bile peşimizden ağlıyor ama her seferinde bunu yapiyo ve yaklaşık bir aydır falan da yürüyor,yürüyünce biraz durulur diye düşünüyodum ama yine geçmedi malesef yürümek de çare olmadı,bu halde olan anne babasına aşırı düşüp sürekli ağlayan bebek neden böyle yapiyodur yada aynı durumu yaşayan var mı,gerçekten insan evladından bıkar mi artık o noktaya gelip yaka silkiyoruz napabiliriz..😔