Mom59 Arkadaşlar merhaba kızım 4 aylık bir haftadır fena kusuyor ama hep peynir kesiği gibi çok sık kusuyor neden olur sizce ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz ?
poncikkusannesi Mom59 peynir kesiği gibi olması mamayı yada anne sütünü sindirdiği anlamına gelir. Belki cok besleniyodur yada reflü olmuş olabilir. Bazen diş döneminde de oluyor
mmervecann Yediği yaradığı için kesik kesik kusuyor derler ama bilemedim,birde 4 ayda kusma zaten normaldir fazla besleniyo olabilir
Mom59 poncikkusannesi 2 saatte bir emiyor aslında ve çok emen bir bebek değil maksimum 5 dakika durur ama bilemedim
Mom59 Haffuse gazlı bir bebekti ama çok şükür onu çözdük gibi emerken karnından hep gurul gurul sesler geliyor ondan kaynaklımıdır ki
HmPoyraz_100222 Benim oglumda kusuyordu 1 ayliktan beri suan 3 aylik reflu o cnm götür doktora bnm oglum gaviscon kullandi 1 ay 300 gr almışız bu ay kilo 600 gr almadi gerekiyormustu ar mama verdi bize doktor bide motillium verdi mama vermek istemiyorum baska doktora goturcm
Dur-u-may Benim kızmd 40 ı çıkınca hep kusmaya başladı fışkırarak kustuğu oldu o üşütmd demekmiş yada enfeksiyon olunca emdikten sobra süt kesiği hep oluyor gaz çıktıktan sonra geliyor özellikle reflüsü var zamanla iyileşir diye umuyorum kilo alımı iyi olduğu için doktor ilsç yaZmadı hep bebekte olurmuş zaten zamanla iyileşiyorlar
Haffuse Mom59 besin alerjisi de cok kusturu ve i gurul gurul sesler de olur… Kakasinda soru yoksa, yoktur insaAllah alerji… Idrar yolu enfeksyonu da olabilir, takip et, cisini yaparken zorlaniyor mu?..