Melike_nehir Kızım iki gündür grip oldu burnunu açmak için fizyolojik damla kullanıyoruz biraz faydasını gördük ama burun aspiratörü almaya karar verdik kullananlar sizce nasıl çözüm olurmu bebeğim iki aylık şuan
minnosanne0 Melike_nehir bazı doktorlar önermiyor ama ben kullanıyorum yoksa tıkandıkça tıkanıyor. Günde 2 kerede nazal yıkama yapıyorum. Aspiratör kullanacaksanız serum suyu da almanızı öneririm şırınga ile 2,5 sağa 2,5 sola sıkıp çekiyorum tertemiz.
ozlem_4734 Melike_nehir ben kullanıyorum fizyoloji serum ile önce acıyorum aspiratör ile çekiyorum çünkü burnu içinde hala kalıyor tıkanıklık