Bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık yaşıyor, şuanda 11 aylık ve 3.ayımızdan beri süt sağarak besliyorum fakat süt azalınca b12 ve multivitamin takviyeleriyle birlikte ilerledim kabızlığı bunlar yapıyormuş geç anladım şimdi vitamin desteğini kesince süt azaldı ve bebeğime mama vermeye başladık. Günde bir öğün anne sütü bir öğün mama ve 3 öğün ek gıda alıyor. Fakat yine kabız, kakasını çok zorlanarak günler sonra yapabiliyor ve yüzünde kızarıklıklar, kırmızı noktalar oluşuyor her mama içtiğinde. Sonra azalıyor. Alerji ve kabızlık sorunu yaşayan anneler hangi mamayı önerirsiniz?