Prens_annesi_Aysel 7. Ayda odasını ayırdım benim bebeğimin uykusu çok hafif ayni odada besiğinde yattığı zamanlar da oldu yanımda yattığı zamanlar da. Özellikle ilk 3 4 ay uyanmasın diye kendi yatağımdan alıp onun yatağına koyamıyordum. Sonra bazen bizimle bazen kendi yataginda durum ne gerektirirse öyle devam etti. En son 7. Ayını doldurduğu gece kardeşimin çok yorucu gecen düğünü vardı çok uykusuz ve yorgundum ve benim kıpırtım yüzünden uyaninca o gece son oldu ertesi gece her zamanki gibi uyutup odasına yatağına götürdüm. Geceleri bebeğim 4 5 saat deliksiz uyuyordu o zamanlar. Uyandığında da bir daha asla yanımıza almadım ben onun odasında kaldım. Bu şekilde alisti. Sizinki de günlük rutininiz neyse ona göre alışıp şekil alacak. Yanınizda yatıyorsa ona alisir aynı odada yatiyirsa büyüyünce odasına alistirmakta zorlanirsiniz. Diyeceğim o ki siz nasıl bir düzen istiyorsanız o şekilde hareket etmelisiniz bebeğiniz de onu normal kabul eder. Bizimki 9 aydan fazla süredir odasında yatıyor onu benimsedi bence artık