Herkese selam, kızım 3 buçuk yaşında son zamanlarda bir hayali arkadaş durumu var. Bildiğim kadarıyla normal bir durum, gelişimi açısından gerekli bir dönem.
Yaşayanlardan bir şeyler duymaya ihtiyacım var sanırım. Uzman görüşü almayı gerektiren bir durum mu yoksa şu sıralar sadece gözlemlemem mi gerekiyor.