NevannAnnesi Deryaliiiiiii aynı bende senin gibiyim kilo alamıyorum iştahım yemek yemeyi sevmiyorum zor yiyorum aç kalmamak için abur cubur meyve seviyorum 55 kilodan 46 ya düştüm halsizlik var çabuk yoruluyorum
GizeminEdizi 1balkizannesi yok ben aliyom bacım 95 i gören kadinim ben ben hemen alırım ,ben seve seve hediye ederim kilo😁😁😁ömrüm.diyetisyenlerle geçti😁
hemsire09 Elifinannesiiiiiiiiii ahhh valla keşke 59 olarak kalsaydım sadce göbek gitseydi deyip duruyorum 😭 metabolizma biraz fazla çalışıyor asla kilo alamıyorum 😢
Elifinannesiiiiiiiiii hemsire09 anlıyorum ben bile zayıf buluyorum kendimi. Biraz kilo alsam daha iyi hissedeceğim
herseySeninleguzel11 Deryaliiiiiii Gece yatmadan bebe biskuvisi sütle karıştırıp yiyin. Bu çok kilo aldiriyormus. Muz kuruyemiş tuketin
031019 hemsire09 bende öyleyim canım 😀 40 ile hamile kaldım 65 le doğuma girdim çok sevinmiştim kilo aldım diye ama şuan yine 40 kiloya düştüm istemsizce kilo almak kadar zor birşey yok 😀