Kizlar merhaba oğlum 6ay 8 günlük gündüzleri çok az emiyor sol gogsumu pek emmek istemiyor çünkü ucu yoktu zamanla oluştu 1 2 dakika uykulu da 5 dakika emiyor bazen hiç tutmak istemiyor yani çocuk büyütmek ne kadar zormuş gurbetteyiz yani kafayı yicem artik bazen zorluyorum almak istemiyor ama saatte geçiyor aç olsa diyorum emer yardım edin nolur emzirmek resmen fobim oldu ilk baştan beri hep tedirgindim sütüm yeter mi emirmekde çok zorlandım meme reddi falan derken dış baskılarda var nolur yardım edin ek gıdaya başladım ama sonucta 1 yaşa kadar anne sütü önemli sizin bebisleriniz kaç dakika kaç kez emiyor normal mi yoksa ben mi abartiyirum