MasalsMommy LeMabelle Mama ile beslenen bebeğe su vermelisin canım. Ben Temmuz ayında doğum yaptım bir hafta kadar mama kullandım sonra sütüm geldi ama havalar da çok sıcak olduğu için az da olsa su verirdim ben
11Hilal11 LeMabelle ben dogdugundan beri vermistim mama kullandigim icin 1 cay kasigi kadar vermistim ama doktorumuz ver demisti bana
Senemmm11 LeMabelle ben sadece emziriyordum yinede günde 2-3 çay kaşığı su veriyordum doğduğundan beri doktor demişti sarılığı atlatsın diye