Woody Eskişehir de tüm hastanelere gittik hepsini yattı ve çoğu tedavi uygulamiyor sürekli hastası olmadığı için iyi bir doktoru vardı yurtdışına gitti şimdi en başa sardık şuanki doktoru şoklama tedavisinde çok iyiymiş sık sık yapıyormuş özele gitmesi çok zor malesef yine enişteme söylerim bir dediğini çok teşekkür ederim