Karışmak gibi olmasın ama aynı şey benimde başıma geldi kizim gündüz uyurdu gece uyumazdi gunduzde oyle bir iki saat sonra hep ayaktayiz hep miz miz sonunda doktora gittik çünkü bende eşimde yipranmistik cok şükür doktorumuz bizi düzene koyu verdi bence sende git bir şey kaybetmezsin