Damla_2121 su vermene gerek yok canım ben vitamin verirken az az verdim hep aslında ama önerilmiyor genelde. Mamada kabızlık yapmış olabilir. Ben Aptamil kullanıyorum zaten gazlı bebekti pek fark etmedi. Mamayı çalkalamak yerine karıştır kaşıkla canım. Gaz damlası başlayabilirsin aslında ben o şekilde çok rahatladım ama tam anlamıyla rahatlık için 3,5-4 ay civarını görmek gerekiyor