Sumeyye068 Tecrübeli annelerim , oğlum 17 sinde 4 aylık olacak . Şu an ücretsiz izindeyim. Öğretmenim . Eylülde iş başı yapacağım . O zaman 7 aylık olacak . Beslenme nasıl olacak. Neler yapmalıyım . Bu konuda fikir verirseniz çok mutlu olurum
Wanderlust Sumeyye068 ben de ogretmenim 5 aylikken dondum sadece anne sutu aldi oglum bir hafta oncesinden sut sagip buzluga atmistim. Sabah ise gitmeden emzirdim ben yokken tek beslenme yapti 2.30da gelince emzirmeye devam ettim hic sorun yasamadik. Cok rahat gecti ikimiz acisindan da. Ek gida doneminde olucaksiniz zaten ilk ay belki size alisana kadar zor gelir sonra bir ogun ek gida alicagi icin zorlanmazsiniz diye dusunuyorum
Sumeyye068 Wanderlust evet ben de 2 buçukta eve döneceğim . Ben sabah emzirip gidince gelinceye kadar ek gıda yeterli olur mu yoksa ben de sağıp bırakmalı mıyım şimdiye kadar hiç sağmadım da
Wanderlust Sumeyye068 bebeginizin istah durumuna bagli 9.aya kdar ek gida sadece tadim boyutunda nerdeyse buyuk ihtimalle yeterli olmaz sagmaniz gerekebilir ama istahli bir bebekse yetebilir doktorunuz kontrolunde bebeginizin de istah durumu sizi yonlendiricektir simdiden endise etmeyin cok cok kolay geciyor saatleriniz de cok uygun ☺️
Asenayy Bende öğretmenim bebeğim 3 aylıkken başladım sabah giderken emziriyordum öğle arası gelip emzirdim eve de 75 100 CC süt sağıp bıraktım. Şimdi 9 buçuk aylık oldu süt bırakmıyorum gelince emziriyorum yumurta çorba falan bırakıyorum eve de
Asenayy Sumeyye068 ilk başta bana çok zor gelmişti ayrılmak ama şimdi bebekte alıştı bende alıştım. Okulum evime yakın zaten 4 saat duruyorum